Τα social media έχουν εγκαινιάσει μια νέα εποχή «ψηφιακών αστέρων». Οι influencers είναι μια σύγχρονη επαγγελματική τάση και μάλιστα αρκετά προσοδοφόρα σε ορισμένες περιπτώσεις. Κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης έχει τις δικές του τιμές. Ένα από τα πιο δημοφιλή είναι το TikTok, το οποίο ωστόσο μόνο το τελευταίο διάστημα άρχισε να «πειραματίζεται» με τις διαφημίσεις και τα κέρδη των χρηστών. Εκτός από τις διαφημίσεις, το TikTok διαθέτει μια σειρά από ενσωματωμένα εργαλεία πληρωμών, όπως εικονικά «δώρα», αλλά και ένα Creator Fund (ταμείο δημιουργών) για χρήστες με τουλάχιστον 10.000 ακόλουθους και 100.000 προβολές σε μια περίοδο 30 ημερών για τα βίντεό τους κ.α. Αν και τα βασικά έσοδα των influencers – και είναι πολλά – προέρχονται από συμφωνίες με εταιρείες για συγκεκριμένες αναρτήσεις, δεν είναι λίγοι αυτοί που εγγράφονται στα εν λόγω προγράμματα για να αποκομίσουν έξτρα όφελος. Μάλιστα αν και οι πληρωμές από τα αρχικά ταμεία ήταν απογοητευτικές, τα νέα προγράμματα φαίνεται πως είναι περισσότερο γενναιόδωρα, σε σημείο που – όπως […]
Πηγή άρθρου
Newsbeast
Αποποίηση ευθύνης
Ο ιστότοπος είναι μια πλήρως αυτοματοποιημένη υπηρεσία συνάθροισης, ταξινόμησης και ανάρτησης συνοπτικών ειδήσεων και νέων από άλλους ελληνικούς ειδησεογραφικούς ιστότοπους, μέσω της τεχνολογίας RSS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη για την επάρκεια, ποιότητα, πληρότητα ή ακρίβεια των ειδήσεων και των νέων που δημοσιεύονται. Δείτε περισσότερα στο τμήμα "Αποποίηση Ευθύνης" των Ορων Χρήσης.